De verschillende narrowcasting software voor narrowcasting schermen

De verschillende narrowcasting software voor narrowcasting schermen

Gebruik narrowcasting software en word opgemerkt op narrowcasting schermen

Reclameboodschappen via een televisiekanaal kunnen enigszins worden gericht door de keuze van het kanaal en het uitzendtijdstip. De kosten van die reclameboodschappen zijn hoog en de effectiviteit valt moeilijk te meten. Bij narrowcasting wordt meer gericht te werk gegaan. Dit artikel gaat over narrowcasting software voor narrowcasting schermen. Dat betekent dat men rekening houdt met waar een scherm zich bevindt, bij het samenstellen van de boodschap. Die wordt samengesteld met speciaal daarvoor ontwikkelde software om het gezochte effect te bereiken.

Narrowcasting schermen en hun plaatsing

Schermen kan je in veel maten te krijgen. De omvang die je kiest voor een scherm hangt af van de locatie en je boodschap. Zeker bij commercieel gebruik, dient de tekst van de boodschap zo kort en krachtig mogelijk te zijn, en als het kan ondersteund met beelden. De omvang van het scherm heeft dan meer te maken met de doelstelling dat het scherm moet worden gezien en minder met lengte van de tekst. Hou rekening met het zonlicht, dat invloed heeft op de lichtintensiteit van het scherm. Mensen kijken niet graag omhoog of omlaag. Probeer dat te voorkomen. Met een beeldscherm buiten probeer je mensen naar binnen te krijgen. Zijn ze eenmaal binnen, dan wordt het zaak je klanten te informeren in meer detail over je aanbod. Als je kleding verkoopt, dan zou je je klanten kunnen inlichten over de merken. Voor de hand liggende plekken voor de schermen zijn dan wanden en pilaren. Verkoop je fastfood, dan willen klanten betrekkelijk snel in detail weten wat het aanbod is en de prijzen. De beste plek voor beeldschermen is dan waar de klanten bestellen. Omdat die ruimte beperkt is, wordt er dan wel voor gekozen om schermen hoger te plaatsen.

Narrowcasting software

De vorm en de inhoud van je boodschap hangen af van de locatie en wat je wilt bereiken. Het is daarom prettig dat je met speciale PC-software daarin veel mogelijkheden hebt. Het is als het maken van een affiche, maar dan heb je nu de mogelijkheid om relatief eenvoudig veranderingen aan te brengen. Als je aanbod regelmatig verandert, dan is dat wel zo prettig. Als je een eetgelegenheid hebt, dan wil je mensen buiten op straat naar binnen halen met een speciaal dagmenu. Daarin wil je graag kunnen vari毛ren, afhankelijk van bijvoorbeeld wat je goedkoop hebt kunnen inkopen. Als je diverse schermen hebt, dan wil je graag ieder beeldscherm apart kunnen programmeren. Boodschappen die je vaker wilt gebruiken, wil je kunnen opslaan. Vaak is het prettig als de narrowcasting software templates biedt en/of je die kunt maken, zodat je wat sneller je boodschap kan samenstellen.

Reacties zijn gesloten.